Powiat ŚwidnikPowiat Świdnik

Powiat ŚwidnikPowiat Świdnik

Menu
  • Aktualności
  • Powiat
    • Zarząd powiatu
    • Rada powiatu
    • Zadania powiatu
    • Statut powiatu (BIP)
    • Historia powiatu
    • Symbole powiatu
    • Edukacja
      • Wykaz szkół
      • Projekty edukacyjne
      • Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą
      • Ośrodek Wsparcia i Testów
    • Zdrowie i pomoc społeczna
      • Powiatowa Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Świdniku
      • Powiatowa Rada Rynku Pracy w Świdniku
      • Rada Społeczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku
      • Raporty
      • Transplantologia - dar życia
    • Ochrona środowiska
      • Polityka Ekologiczna Powiatu
      • Środowisko przyrodnicze
    • Kultura
      • Kalendarz imprez
      • Biblioteki
      • Placówki kulturalne
    • Sport
      • Wykaz dokumentów do rejestracji stowarzyszenia kultury fizycznej
    • Infrastruktura drogowa
      • Wykaz dróg powiatowych
      • Zimowe utrzymanie dróg
      • Razem Bezpieczniej
      • Fundusz Dróg Samorządowych
      • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Współpraca zagraniczna
    • Organizacje pozarządowe
      • Wykaz stowarzyszeń
      • NGO.PL - dotacje, konkursy, szkolenia
    • Powiatowe Biuro Biznes Lubelskie
    • Dane teleadresowe podległych placówek
    • Jednostki organizacyjne
  • Starostwo
    • Wieloletni Program Inwestycyjny
      • Procedury WPI
    • Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    • Patronaty Starosty
    • Nieodpłatna pomoc prawna
    • Bezpieczeństwo w powiecie
      • Komisja Bezpieczeństwa
        i Porządku
      • Zarządzanie kryzysowe
      • Ochrona ludności i obrona cywilna
      • Obiekty zbiorowej ochrony
      • System ostrzegania i alarmowania
      • Stopnie alarmowe
      • Cyberbezpieczeństwo
      • Profilaktyka jodowa
      • Zasady zachowania się w czasie zagrożenia
      • Telefony alarmowe i zasady ich wykorzystywania
    • Elektroniczna tablica ogłoszeń
    • Biuro rzeczy znalezionych
    • Sprawozdania finansowe
      • Rok 2018 (BIP)
      • Rok 2017 (BIP)
      • Rok 2016 (BIP)
      • Rok 2015 (BIP)
      • Rok 2014 (BIP)
      • Rok 2013 (BIP)
    • Kontakt dla Radnych
    • Najczęściej zadawane pytania
  • Wydziały
    • Wydział Zamówień Publ. i Funduszy Zewnętrznych
    • Biuro Starosty
      • Patronaty / wnioski
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
    • Wydział Budownictwa
      • Zakres zadań
      • Druki do pobrania
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
    • Wydział Geodezji
      • Druki do pobrania
      • Zakres zadań
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
    • Wydział Komunikacji
      i Transportu
      • Jak to załatwić?
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
      • E-kolejka
        Instrukcja obsługi
    • Wydział Ochrony Środowiska
      • Druki do pobrania
      • Numery telefonów
    • Wydział Infrastruktury Drogowej
      • Pracownicy i wykaz numerów
      • Zakres zadań
      • Druki do pobrania
      • Wykaz dróg powiatowych
    • Wydział Finansowo
      - Budżetowy
    • Biuro Samorządowe
      • Zakres działań biura
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
      • Zadania w zakresie
        obsługi Rady Powiatu
    • Wydział Edukacji,
      Zdrowia i Spraw Społecznych
      • Patronaty / wnioski
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
    • Wydział Gospodarki Nieruchomościami
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
      • Druki do pobrania
  • Turystyka
    • Rower miejski w Świdniku
    • Dziedzictwo kulturowe
      • Zabytki wpisane
      • Zabytki niewpisane
    • Trasy turystyczne
    • Obiekty sakralne
      i historyczne
      • Obiekty sakralne
      • Obiekty historyczne
    • Baza noclegowa
      i gastronomiczna
    • Turystyka rowerowa
    • Turystyka piesza
    • Turystyka samochodowa
    • Turystyka wodna - kajaki
  • Projekty zewn.
    • Projekty realizowane
      • Rozbudowa drogi
        Gardzienice - Fajsławice
      • Przebudowa drogi
        Wilczopole - Bystrzejowice
    • Projekty zrealizowane 2007-2013
      • Nowa jakość zarządzania
      • Lubelski Obszar Metropolitalny - Przyjazny Inwestorom
      • Rajd samolotowy Polska - Litwa
      • Budowa sali gimnastycznej w Piaskach
      • Mega projekt drogowy
      • Aktywni w zawodzie
      • Aktywni w zawodzie II
      • Al Lotników Polskich, ul. Gen Tadeusza Góry, ul. Sportowa
      • Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
      • Wirtualne Powiaty
      • Wrota Lubelszczyzny
      • Nowa jakość edukacji w powiecie świdnickim
      • Bez barier
      • Siłownia zewnętrzna w Piaskach
      • Rozwój potencjału gospodarczego
    • Projekty zrealizowane 2004-2006
      • Infrastruktura Edukacyjna
      • Projekty Szkoleniowe
      • Projekty Stypendialne
      • Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego
      • Infrastruktura Drogowa
      • Infrastruktura Ochrony Zdrowia
    • Projekty przedakcesyjne
  • Zamówienia publiczne
  • Kontakt
Menu
  • Aktualności
  • Powiat
    • Zarząd powiatu
    • Rada powiatu
    • Zadania powiatu
    • Statut powiatu (BIP)
    • Historia powiatu
    • Symbole powiatu
    • Edukacja
      • Wykaz szkół
      • Projekty edukacyjne
      • Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą
      • Ośrodek Wsparcia i Testów
    • Zdrowie i pomoc społeczna
      • Powiatowa Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Świdniku
      • Powiatowa Rada Rynku Pracy w Świdniku
      • Rada Społeczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku
      • Raporty
      • Transplantologia - dar życia
    • Ochrona środowiska
      • Polityka Ekologiczna Powiatu
      • Środowisko przyrodnicze
    • Kultura
      • Kalendarz imprez
      • Biblioteki
      • Placówki kulturalne
    • Sport
      • Wykaz dokumentów do rejestracji stowarzyszenia kultury fizycznej
    • Infrastruktura drogowa
      • Wykaz dróg powiatowych
      • Zimowe utrzymanie dróg
      • Razem Bezpieczniej
      • Fundusz Dróg Samorządowych
      • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Współpraca zagraniczna
    • Organizacje pozarządowe
      • Wykaz stowarzyszeń
      • NGO.PL - dotacje, konkursy, szkolenia
    • Powiatowe Biuro Biznes Lubelskie
    • Dane teleadresowe podległych placówek
    • Jednostki organizacyjne
  • Starostwo
    • Wieloletni Program Inwestycyjny
      • Procedury WPI
    • Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    • Patronaty Starosty
    • Nieodpłatna pomoc prawna
    • Bezpieczeństwo w powiecie
      • Komisja Bezpieczeństwa
        i Porządku
      • Zarządzanie kryzysowe
      • Ochrona ludności i obrona cywilna
      • Obiekty zbiorowej ochrony
      • System ostrzegania i alarmowania
      • Stopnie alarmowe
      • Cyberbezpieczeństwo
      • Profilaktyka jodowa
      • Zasady zachowania się w czasie zagrożenia
      • Telefony alarmowe i zasady ich wykorzystywania
    • Elektroniczna tablica ogłoszeń
    • Biuro rzeczy znalezionych
    • Sprawozdania finansowe
      • Rok 2018 (BIP)
      • Rok 2017 (BIP)
      • Rok 2016 (BIP)
      • Rok 2015 (BIP)
      • Rok 2014 (BIP)
      • Rok 2013 (BIP)
    • Kontakt dla Radnych
    • Najczęściej zadawane pytania
  • Wydziały
    • Wydział Zamówień Publ. i Funduszy Zewnętrznych
    • Biuro Starosty
      • Patronaty / wnioski
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
    • Wydział Budownictwa
      • Zakres zadań
      • Druki do pobrania
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
    • Wydział Geodezji
      • Druki do pobrania
      • Zakres zadań
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
    • Wydział Komunikacji
      i Transportu
      • Jak to załatwić?
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
      • E-kolejka
        Instrukcja obsługi
    • Wydział Ochrony Środowiska
      • Druki do pobrania
      • Numery telefonów
    • Wydział Infrastruktury Drogowej
      • Pracownicy i wykaz numerów
      • Zakres zadań
      • Druki do pobrania
      • Wykaz dróg powiatowych
    • Wydział Finansowo
      - Budżetowy
    • Biuro Samorządowe
      • Zakres działań biura
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
      • Zadania w zakresie
        obsługi Rady Powiatu
    • Wydział Edukacji,
      Zdrowia i Spraw Społecznych
      • Patronaty / wnioski
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
    • Wydział Gospodarki Nieruchomościami
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
      • Druki do pobrania
  • Turystyka
    • Rower miejski w Świdniku
    • Dziedzictwo kulturowe
      • Zabytki wpisane
      • Zabytki niewpisane
    • Trasy turystyczne
    • Obiekty sakralne
      i historyczne
      • Obiekty sakralne
      • Obiekty historyczne
    • Baza noclegowa
      i gastronomiczna
    • Turystyka rowerowa
    • Turystyka piesza
    • Turystyka samochodowa
    • Turystyka wodna - kajaki
  • Projekty zewn.
    • Projekty realizowane
      • Rozbudowa drogi
        Gardzienice - Fajsławice
      • Przebudowa drogi
        Wilczopole - Bystrzejowice
    • Projekty zrealizowane 2007-2013
      • Nowa jakość zarządzania
      • Lubelski Obszar Metropolitalny - Przyjazny Inwestorom
      • Rajd samolotowy Polska - Litwa
      • Budowa sali gimnastycznej w Piaskach
      • Mega projekt drogowy
      • Aktywni w zawodzie
      • Aktywni w zawodzie II
      • Al Lotników Polskich, ul. Gen Tadeusza Góry, ul. Sportowa
      • Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
      • Wirtualne Powiaty
      • Wrota Lubelszczyzny
      • Nowa jakość edukacji w powiecie świdnickim
      • Bez barier
      • Siłownia zewnętrzna w Piaskach
      • Rozwój potencjału gospodarczego
    • Projekty zrealizowane 2004-2006
      • Infrastruktura Edukacyjna
      • Projekty Szkoleniowe
      • Projekty Stypendialne
      • Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego
      • Infrastruktura Drogowa
      • Infrastruktura Ochrony Zdrowia
    • Projekty przedakcesyjne
  • Zamówienia publiczne
  • Kontakt

Aktualności

Aktualności

Rekrutacja kadry medycznej

Wojewoda Lubelski poszukuje kadry medycznej gotowej do podjęcia pracy w organizowanym szpitalu tymczasowym dla pacjentów chorych na covid-19 z terenu województwa lubelskiego.

W związku z eskalacją epidemii choroby wywołanej wirusem SARS–CoV–2, zaistniała konieczność podjęcia na terenie całego kraju działań na niespotykaną dotąd skalę i przyjęcia niestandardowych rozwiązań. Jednym z nich jest tworzenie szpitali tymczasowych. Obecnie w wielu placówkach opieki zdrowotnej występują niedobory łóżek oraz kadry medycznej. Rosnąca liczba chorych w powiązaniu z czasowym wyłączeniem z pracy personelu medycznego, spowodowanym chorobami, izolacją lub kwarantanną, pomimo wielkiego wysiłku i poświęcenia czynnych pracowników oraz społecznej solidarności, prowadzi do trudnej sytuacji w zakresie opieki nad pacjentami.

Wychodząc naprzeciw konieczności zabezpieczenia potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego oraz realizując misję wyznaczoną przez Rząd RP, Wojewoda Lubelski PILNIE poszukuje osób gotowych do podjęcia pracy w organizowanym w Lublinie szpitalu tymczasowym dla pacjentów chorych na covid-19, przede wszystkim z wykształceniem medycznym i doświadczeniem zawodowym w podmiotach leczniczych systemu ochrony zdrowia.

W szczególności poszukuje się następujących lekarzy specjalistów lub lekarzy kończących szkolenie specjalistyczne w zakresie:

  • anestezjologii i intensywnej terapii,
  • chorób wewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem pneumonologii,
  • medycyny ratunkowej,
  • wszystkich dziedzin chirurgicznych – szczególnie pożądani są lekarze chirurdzy posiadający podstawowe umiejętności obsługi respiratora,
  • neonatologii posiadający umiejętności obsługi respiratora,
  • neurologii,
  • medycyny rodzinnej.

Ponadto poszukuje się personelu pielęgniarskiego celem udzielania świadczeń zdrowotnych z zakresu:

  • anestezjologii i intensywnej opieki medycznej,
  • chorób wewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem pneumonologii,
  • chirurgii,
  • neurologii,
  • medycyny ratunkowej.

Zakres obowiązków związanych z pracą w szpitalu tymczasowym będzie określany w zależności od specjalizacji oraz zakresu umiejętności deklarowanej po przyjęciu do pracy.

https://www.lublin.uw.gov.pl/sites/default/files/Pasek%20(1)_0.png

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE SKIEROWANIA DO PRACY W SZPITALU TYMCZASOWYM

1. Kto i na jakiej podstawie prawnej kieruje osoby do pracy?

Podstawą do skierowania do pracy przy zwalczaniu epidemii jest art. 47 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. z 2020 r. poz. 1845 t.j.). Decyzję o skierowaniu do pracy przy zwalczaniu epidemii na terenie województwa, w którym osoba skierowana posiada miejsce pobytu lub jest zatrudniona, wydaje właściwy Wojewoda, a w razie skierowania do pracy na obszarze innego województwa - minister właściwy do spraw zdrowia.

2. Kogo można skierować do pracy?

Do pracy przy zwalczaniu epidemii mogą zostać skierowani pracownicy podmiotów leczniczych, osoby wykonujące zawody medyczne oraz osoby, z którymi podpisano umowy na wykonywanie świadczeń zdrowotnych, a także inne osoby, jeżeli ich skierowanie jest uzasadnione aktualnymi potrzebami podmiotów kierujących zwalczaniem epidemii.

3. Kto nie podlega skierowaniu do pracy?

Skierowaniu do pracy niosącej ryzyko zakażenia przy zwalczaniu epidemii nie podlegają:

  • osoby, które nie ukończyły 18 lat bądź ukończyły 60 lat;
  • kobiety w ciąży;
  • osoby samotnie wychowujące dziecko w wieku do 18 lat;
  • osoby wychowujące dziecko w wieku do 14 lat;
  • osoby wychowujące dziecko z orzeczeniem o niepełnosprawności lub orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego;
  • osoby, u których orzeczono częściową lub całkowitą niezdolność do pracy;
  • inwalidzi i osoby z orzeczonymi chorobami przewlekłymi, na których przebieg ma wpływ zakażenie lub zachorowanie na chorobę zakaźną będącą przyczyną epidemii lub orzeczona choroba przewlekła ma wpływ na przebieg lub zachorowanie na chorobę zakaźną;
  • osoby, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 31 lipca 1981 r. o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 152), oraz posłowie i senatorowie Rzeczypospolitej Polskiej.

Ponadto w przypadku, gdy dziecko w wieku powyżej 14 lat jest wychowywane przez dwoje osób, którym przysługuje władza rodzicielska, do pracy przy zwalczaniu epidemii może zostać skierowana wyłącznie jedna z nich.

4. Czy osobie skierowanej do pracy przysługuje wynagrodzenie za pracę w podmiocie, do którego została skierowana i w jakiej wysokości?

Aktualnie osobie skierowanej do pracy przy zwalczaniu epidemii przysługuje wynagrodzenie zasadnicze w wysokości nie niższej niż 150 proc. przeciętnego wynagrodzenia zasadniczego przewidzianego na danym stanowisku pracy w zakładzie wskazanym w tej decyzji lub w innym podobnym zakładzie, jeżeli w zakładzie wskazanym nie ma takiego stanowiska.

W związku z przyjęciem w dniu 22 października 2020 r. przez Sejm RP nowelizacji ustawy o zmianie niektórych ustaw w związku z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z wystąpieniem COVID-19 (ustawa jest nadal procedowana), planowane jest podwyższenie pensji personelu medycznego skierowanego przez Wojewodę do 200 proc. z dotychczasowego 150 proc. przeciętnego wynagrodzenia zasadniczego przewidzianego na danym stanowisku pracy.

Wynagrodzenie nie może być niższe niż wynagrodzenie, które osoba skierowana do pracy
przy zwalczaniu epidemii otrzymała w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym wydana została decyzja o skierowaniu jej do pracy przy zwalczaniu epidemii.

5. Na jakiej podstawie osoba skierowana wykonuje pracę w podmiocie, do którego została skierowana?

Podmiot leczniczy lub jednostka organizacyjna, wskazana w decyzji o skierowaniu do pracy, nawiązują z osobą skierowaną do pracy stosunek pracy na czas wykonywania określonej pracy, na okres nie dłuższy niż wskazany w decyzji.

6. Jakie inne, poza wynagrodzenie za pracę, świadczenia przysługują osobie skierowanej do pracy?

Osobie skierowanej do pracy przy zwalczaniu epidemii przysługuje zwrot kosztów przejazdu, zakwaterowania i wyżywienia, na zasadach określonych w przepisach o ustalaniu oraz wysokości należności przysługującej pracownikom państwowych jednostek z tytułu podróży służbowych na obszarze kraju. Zwrot kosztów z tytułu zakwaterowania lub wyżywienia nie przysługuje w przypadku zapewnienia w miejscu wykonywania pracy bezpłatnego zakwaterowania lub wyżywienia.

7. Czy osobie skierowanej do pracy przysługuje urlop u dotychczasowego pracodawcy?

Tak, osobie skierowanej do pracy przy zwalczaniu epidemii dotychczasowy pracodawca jest obowiązany udzielić urlopu bezpłatnego na czas określony w decyzji o skierowaniu do pracy. Okres urlopu bezpłatnego zalicza się do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze u tego pracodawcy.

8. Czy osoba, która nie podlega skierowaniu do pracy, może zostać skierowana na własną prośbę?

Tak, osoba, która znajduje się w kategorii osób, które nie podlegają kierowaniu do pracy (pkt 3), może zgłosić się dobrowolnie do pracy na podstawie skierowania. Taka osoba zostanie skierowana do pracy jeżeli podpisze oświadczenie, w którym wyrazi zgodę na skierowanie do pracy.

9. Na jaki okres czasu Wojewoda może skierować do pracy?

Decyzja o skierowaniu do pracy przy zwalczaniu epidemii stwarza obowiązek pracy przez okres
do 3 miesięcy w podmiocie leczniczym lub w innej jednostce organizacyjnej wskazanych w decyzji.

10. Czy można odwołać się od decyzji Wojewody o skierowaniu do pracy?

Skierowanie do pracy przy zwalczaniu epidemii następuje w drodze decyzji. Od decyzji Wojewody przysługuje odwołanie do ministra właściwego do spraw zdrowia. Wniesienie środka odwoławczego nie wstrzymuje wykonania decyzji, co oznacza, że pomimo wniesienia odwołania należy stawić się
do pracy w miejscu i czasie wskazanym w decyzji.

11. Czy osoba kierowana do pracy musi dostać decyzję na piśmie?

Decyzje o skierowaniu do pracy mogą być przekazywane w każdy możliwy sposób zapewniający dotarcie decyzji do adresata, w tym ustnie. Ponadto decyzje te nie wymagają uzasadnienia.
Jednocześnie decyzje przekazane w sposób inny niż na piśmie, są następnie doręczane na piśmie
po ustaniu przyczyn uniemożliwiających doręczenie w ten sposób.

12. Czy osobie skierowanej do pracy przy zwalczaniu epidemii przysługuje ochrona przed wypowiedzeniem umowy o pracę u dotychczasowego pracodawcy?

Przez czas trwania obowiązku pracy, z osobą skierowaną do pracy przy zwalczaniu epidemii nie może być rozwiązany dotychczasowy stosunek pracy ani nie może być dokonane wypowiedzenie umowy o pracę, chyba że istnieje podstawa do rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika albo w przypadku zmiany lub uchylenia decyzji.

13. Jakie konsekwencje grożą za niepodporządkowanie się decyzji o skierowaniu do pracy?

Osoba, która nie wykonuje decyzji o skierowaniu do pracy przy zapobieganiu oraz zwalczaniu epidemii, podlega karze grzywny w wysokości do 5 tys. zł oraz karze administracyjnej od 5 tys. zł do 30 tys. zł. Ponadto na osobę, która w stanie zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii nie wykonuje decyzji o skierowaniu do pracy, może zostać nałożona kara pieniężna w wysokości od 5 tys. zł do 30 tys. zł.

ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik
tel. 81 468 71 13, fax 81 468 71 12
poczta@powiatswidnik.pl

© 2020 Starostwo Powiatowe w Świdniku

Ochrona danych osobowych
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności

Projekt i wykonanie:

cedrowa grupa

  • Aktualności
  • Powiat
    • Zarząd powiatu
    • Rada powiatu
    • Zadania powiatu
    • Statut powiatu (BIP)
    • Historia powiatu
    • Symbole powiatu
    • Edukacja
      • Wykaz szkół
      • Projekty edukacyjne
      • Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą
      • Ośrodek Wsparcia i Testów
    • Zdrowie i pomoc społeczna
      • Powiatowa Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Świdniku
      • Powiatowa Rada Rynku Pracy w Świdniku
      • Rada Społeczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku
      • Raporty
      • Transplantologia - dar życia
    • Ochrona środowiska
      • Polityka Ekologiczna Powiatu
      • Środowisko przyrodnicze
    • Kultura
      • Kalendarz imprez
      • Biblioteki
      • Placówki kulturalne
    • Sport
      • Wykaz dokumentów do rejestracji stowarzyszenia kultury fizycznej
    • Infrastruktura drogowa
      • Wykaz dróg powiatowych
      • Zimowe utrzymanie dróg
      • Razem Bezpieczniej
      • Fundusz Dróg Samorządowych
      • Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
    • Współpraca zagraniczna
    • Organizacje pozarządowe
      • Wykaz stowarzyszeń
      • NGO.PL - dotacje, konkursy, szkolenia
    • Powiatowe Biuro Biznes Lubelskie
    • Dane teleadresowe podległych placówek
    • Jednostki organizacyjne
  • Starostwo
    • Wieloletni Program Inwestycyjny
      • Procedury WPI
    • Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    • Patronaty Starosty
    • Nieodpłatna pomoc prawna
    • Bezpieczeństwo w powiecie
      • Komisja Bezpieczeństwa
        i Porządku
      • Zarządzanie kryzysowe
      • Ochrona ludności i obrona cywilna
      • Obiekty zbiorowej ochrony
      • System ostrzegania i alarmowania
      • Stopnie alarmowe
      • Cyberbezpieczeństwo
      • Profilaktyka jodowa
      • Zasady zachowania się w czasie zagrożenia
      • Telefony alarmowe i zasady ich wykorzystywania
    • Elektroniczna tablica ogłoszeń
    • Biuro rzeczy znalezionych
    • Sprawozdania finansowe
      • Rok 2018 (BIP)
      • Rok 2017 (BIP)
      • Rok 2016 (BIP)
      • Rok 2015 (BIP)
      • Rok 2014 (BIP)
      • Rok 2013 (BIP)
    • Kontakt dla Radnych
    • Najczęściej zadawane pytania
  • Wydziały
    • Wydział Zamówień Publ. i Funduszy Zewnętrznych
    • Biuro Starosty
      • Patronaty / wnioski
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
    • Wydział Budownictwa
      • Zakres zadań
      • Druki do pobrania
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
    • Wydział Geodezji
      • Druki do pobrania
      • Zakres zadań
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
    • Wydział Komunikacji
      i Transportu
      • Jak to załatwić?
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
      • E-kolejka
        Instrukcja obsługi
    • Wydział Ochrony Środowiska
      • Druki do pobrania
      • Numery telefonów
    • Wydział Infrastruktury Drogowej
      • Pracownicy i wykaz numerów
      • Zakres zadań
      • Druki do pobrania
      • Wykaz dróg powiatowych
    • Wydział Finansowo
      - Budżetowy
    • Biuro Samorządowe
      • Zakres działań biura
      • Pracownicy i wykaz
        numerów telefonów
      • Zadania w zakresie
        obsługi Rady Powiatu
    • Wydział Edukacji,
      Zdrowia i Spraw Społecznych
      • Patronaty / wnioski
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
    • Wydział Gospodarki Nieruchomościami
      • Pracownicy i wykaz numerów telefonów
      • Druki do pobrania
  • Turystyka
    • Rower miejski w Świdniku
    • Dziedzictwo kulturowe
      • Zabytki wpisane
      • Zabytki niewpisane
    • Trasy turystyczne
    • Obiekty sakralne
      i historyczne
      • Obiekty sakralne
      • Obiekty historyczne
    • Baza noclegowa
      i gastronomiczna
    • Turystyka rowerowa
    • Turystyka piesza
    • Turystyka samochodowa
    • Turystyka wodna - kajaki
  • Projekty zewn.
    • Projekty realizowane
      • Rozbudowa drogi
        Gardzienice - Fajsławice
      • Przebudowa drogi
        Wilczopole - Bystrzejowice
    • Projekty zrealizowane 2007-2013
      • Nowa jakość zarządzania
      • Lubelski Obszar Metropolitalny - Przyjazny Inwestorom
      • Rajd samolotowy Polska - Litwa
      • Budowa sali gimnastycznej w Piaskach
      • Mega projekt drogowy
      • Aktywni w zawodzie
      • Aktywni w zawodzie II
      • Al Lotników Polskich, ul. Gen Tadeusza Góry, ul. Sportowa
      • Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
      • Wirtualne Powiaty
      • Wrota Lubelszczyzny
      • Nowa jakość edukacji w powiecie świdnickim
      • Bez barier
      • Siłownia zewnętrzna w Piaskach
      • Rozwój potencjału gospodarczego
    • Projekty zrealizowane 2004-2006
      • Infrastruktura Edukacyjna
      • Projekty Szkoleniowe
      • Projekty Stypendialne
      • Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego
      • Infrastruktura Drogowa
      • Infrastruktura Ochrony Zdrowia
    • Projekty przedakcesyjne
  • Zamówienia publiczne
  • Kontakt